2015. december 22., kedd

20. - Love story

Sziasztok! :)
Nos, elérkeztünk ide is. Az utolsó rész. Epilógus nem lesz, azt tartalmazza a rész, de egy pár napon belül érkezem egy rövid köszönetnyilvánítással és szólok néhány szót a jövőre való tekintettel.
Amíg ti olvastok, én válaszolok az elmúlt részek kommentjeire, amelyekre nem volt időm.
Kellemes olvasást, remélem, nem fogok csalódást okozni.
Love you all, D xx



Volt egy időszak, amikor úgy ébredtem fel minden reggel, mintha kidobták volna a szívemet a nyolcadikról. Háromszor. De aztán végiggondoltam, hogy bármennyire is fájt a vége, megköszönöm az Istennek ezt az érzést, hiszen nem mindenkinek adatik meg. Mert a szerelem az a hetedig érzék, amely porrá zúzza a másik hatot. - Sky
 Amikor az ember már azt hinné, hogy ennél nem lehet rosszabb, becsap a ménkő. Az élet olyan utak elé állít, amelyen nem látunk végig, nem látjuk a célunkat magunk előtt, mert a sok akadály és fal eltakarja előlünk. Nos, én válaszúthoz érkeztem. Jay karjaiban meglelem az pótanyukámat, azt a nőt, akit a földön a lehető legjobban szeretek. Louis némán áll mögötte, sötét öltönybe bújtatott teste meggörnyed, a teher súlya lehúzza őt. A szívem és az agyam is automatikusan reagál a jelenlétére: a segítségnyújtás és a szeretet szó villan a szemem előtt. Kék szemei most nem csillognak, kimerültek, fáradtak, meggyötörtek. Egy szál fehér rózsát ejt a sír elé, nekem pedig újfent könnyek futják el a szememet. Ismét rám néz, édesanyja pedig azt hiszem, a lehető legjobb és legemberibb szavakat ejti ki a száján, amit ember valaha mondott.
 - Elvégezte az itteni feladatát, Liz már onnan figyel minket. Már nem volt rá szükséged, kicsim. Kaptál helyette egy egész Tomlinson famíliát, ugye tudod? - mosolyog rám félszegen Jay, hiszen tudja, hogy a kettő közel sem ugyanaz, de azzal is tisztában van, hogy a tudat megnyugtat. A tudat, hogy vannak nekem. - Mindig is a családunk tagja voltál, Skyler.
 - Tudom, Jay - szipogok elkeseredetten, ő pedig ismét a karjaiba von. - Köszönöm, hogy eljöttetek.
 - Ugyan - sóhajt nagyot a nő, akire mindig is tisztelettel néztem fel. - Magatokra hagylak - mosolyog, aztán Louis vállán végigsimítva elsiet.
 - El sem köszönhettem tőle - zokogom. Louis könnyes szemekkel lép közel hozzám, végül átkarol. Szorosan magához von, az érzés pedig szíven talál. Sokkal intenzívebb, erősebb, határozottabb az, amit kapok tőle. Valóságos energiabombával talál el, a szívem meglódul, a testem mégis ellentétesen reagál rá. Ebben az áldott pillanatban megnyugszom. Mindenki, aki fontos, itt van, az ő jelenlétével válik teljessé a kör. Minden erőmet összeszedve húzódom el tőle, amikor lépéseket hallok meg a hátam mögül. Lottie szomorúan pillant rám, tekintetében megcsillanni látom a reményt, hogy így bukkant rám és a bátyjára; melegen ölelkezve. Louis végigsimít a hátamon, majd magunkra hagy.
 - Részvétem anyukád miatt. És ne haragudj, hogy lekéstem a szertartást.
 - Köszönöm, hogy eljöttél, Lotts. Nagyon hálás vagyok, hogy itt vagy - újfent elsírom magam, ő pedig apró karjainak ölelésébe von. Az elmúlt egy évben legalább hetente egyszer felhívtuk egymást, hiszen szükségünk volt a másikra, de soha nem beszéltünk Louisról. És Lotts sohasem emlegette, bármi is történt velük, én pedig nem kértem, hogy meséljen róla.
 - Bár ne kellene itt lennünk - motyogja, miközben kibontakozik az ölelésből, és belém karol.
 Az estét apával kettesben töltjük, ám már éppen indulnánk lefeküdni, amikor kopognak az ajtón. Én megyek ajtót nyitni, próbálok halvány mosolyt erőltetni az arcomra, de amikor meglátom, hogy ki áll velem szemben, tudom, hogy nem kell színészkednem.
 - Szia - köszön halkan. - Nem akarlak zavarni, de elég zaklatott üzenetet kaptam Zayn-től - kék szemeivel rám pillant, valódi félelem csillan bennük.
 - Miről beszélsz, Louis? - lépek el az ajtóból, hogy beléphessen a házba. Kezet fog apámmal, melegen megölelik egymást, végül apa elvonul a szobájába, mi pedig helyet foglalunk a kanapén. Buddy mellénk ugrik, mohón bújik Louis karja alá, hogy minél több figyelmet lophasson magának. Ebben a pillanatban megszólal a telefonom az asztalon, Zayn neve villog a kijelzőn.
 - Fontos, hidd el.
 - Szia, Zayn - szólok bele bátortalanul, hiszen fogalmam sincs, mire számítsak. Amikor válaszol, hangjáról határozottság árulkodik. Hadarva beszél, kapkod, össze-vissza hadovál.
 - Tudom, hogy ott van nálad most Louis, Skyler, tudom. De nem baj. Nem foglak választás elé állítani, de ha úgy érzed, hogy nem akarsz visszajönni, egy szavadba kerül, és küldöm a cuccaidat.
 - Miről beszélsz? - értetlenkedem. Ki mondta neki, hogy nem megyek vissza?
 - Mindketten tisztában vagyunk a tényekkel. Én Perrie-t szeretem, te pedig Louis-t, és ez így van jól. Nagyon örülök, hogy mellettem voltál, de nem fogok olyat rád erőltetni, amit te nem akarsz.
 - Ha maradnék is, apa miatt tenném, nem magam miatt, vagy épp Louis miatt - ekkor pillantok csak magam mellé, és ekkor veszem észre, hogy apa ott áll Louis mellett, aki Buddy-val játszik. Mindketten mosolyognak, mindketten boldognak tűnnek egy pillanatra. Sohasem tudnék választani közöttük. A választás egyet jelentene azzal, hogy valakitől vagy valakikről le kell mondanom, de én nem lemondok, nem választok. Döntök. A család az, aki mellettünk áll, támogat, és minden hiba ellenére szeret, feltétel nélkül. - Nekem ők a családom.
 - Rendben - mondja ki a végszót, majd már csak néma csendet hagy maga után. Letette a telefont.


Pár hónappal később

Virágok. Hegedűszó. Harry. Amy. Liam. Sophia. Niall. Melanie. Jay. Dan. Lottie. Tommy. Fizz. Phoebe. Daisy. Ernest. Doris. Buddy Lotts ölében. Lassan növekedő pocakomon végigsimítva karolok bele édesapámba, aki ma a világ legbüszkébb embere. A lánya férjez megy. Boldog, könnyekkel küszködik, miközben az oltárhoz kísér, ahol az a férfi áll, akivel semmi sem állhatott közénk. Pár perc múlva a pap kéri, hogy tegyünk esküt. Majdnem belehalok a szerelembe, amikor Louis elmondja a fogadalmával egybekötött vallomását.
 - Nem estem szerelembe. Szerelembe sétáltam, nyitott szemmel, minden lépést megválasztva. Hiszek a sorsban és a végzetben, de abban is, hogy végzetesen cselekedjük azokat a dolgokat, amelyeket amúgy is megtennénk. Téged választalak; száz életben, száz világban, a valóság minden verziójában. Megtalálnálak, és téged választanálak. Minden pillanatban hálás vagyok, hogy a sors által találkozhattam veled. Túl későn szerettem beléd, többet érdemeltél volna tőlem, de most mégis úgy érzem, száz élet sem lenne elég melletted. Fogadom, hogy bár néha majd hibázok, mindig elfogadom a véleményed róluk, ahogy eddig is. Fogadom, hogy jó apja leszek a gyermekeinknek, és a lehető legjobb férj számodra. Vigyázni fogok rád, óvni, tisztelni, szeretni, és legfőképp hűséges társad leszek. Az utolsó lélegzetvételemig szeretni foglak titeket.
  Odalépek hozzá, karjaimat köré fonom, teste melege megnyugtat. Amikor ő is átkarol, és apró csókot nyom az ajkaimra, tudom, hogy a lehető legjobb helyen vagyok.

6 megjegyzés:

  1. Szia
    Szóval amikor a 19. részt olvastam akkor nem olvastam el a felső szöveget így nem is tudtam hogy ez lesz az utolsó amit nagyon sajnálok!
    Örülök hogy boldog vége lett!
    Nagyon jól írsz, remélem olvashatok még tőled blogokat ( reményem szerint Louis-osat )
    További Szép Délutánt!
    <3 : Betti

    VálaszTörlés
  2. Úristen, ez nagyon szép volt! Meghatódtam. :( És piszkosul sajnálom, hogy vége van.
    Teljesen azonosulni tudtam Skyler személyiségével, érzéseivel, főleg a vége felé... 2015 nekem sem kedvezett családi téren, a temetés pedig majdnem ugyan így zajlott, és emiatt volt bennem (részben) a sírhatnék. Nem tudom megköszönni, hogy megírtad ezt a történetet, és elképesztően remélem, hogy hamar megajándékozol minket egy új történettel! Eddig az összes sztoridat olvastam, és a Catch me! mellett ez volt a másik kedvencem... Borzasztóan sajnálom, hogy ez az utolsó rész! :(

    Előre is csodálatos Ünnepeket és Karácsonyt is! <3
    RS xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Eszméletlen jò befejezés lett!
    Remélem olvashatok még tőlled, hasonlò csodákat!

    Kellemes Ünnepeket Kìvánok Neked!

    BezTina

    VálaszTörlés
  4. De jóó. Aranyos befejezés. Újra van Souis. *-* Imádtam ezt a történetet. öröm volt olvasni. Köszönöm, hogy megírtad és, hogy részese lehettem. ♥

    VálaszTörlés
  5. Mi a pics@@@@@?????!
    Nagyon nagyon nagyon nagyon szuper lett.
    És és ez olyan wooow W.T.F?!-fes rész volt és én nem akarom hogy vége legyen. :(
    Mert annyira jó szerintem 💙
    Ajjj én nem akarom hogy vége legyen.
    Szerintem nagyon sokat fejlődtél az írás terén, mióta elkezdted ezt a történetet:)
    Remélem még olvashatom más írásodatvis.
    Jó éjt ❤

    VálaszTörlés
  6. Istenem, el sem hiszem, hogy vége! :(
    Olyan, mintha most egy darabot engednék el a szívemből, és erre legyél piszkosul büszke! Nem sok történet állt hozzám ennyire közel, de ez... annyira megszoktam már, hogy nézegetem az oldalt, hogy mikor van rész, hogy azonnal tudjam olvasni, ha fent van. És ennek most vége lesz, ám biztos vagyok benne, hogy hamarosan jössz egy újabb történettel, ami szintén a szívembe zárja magát.
    Louis olyan aranyos komolyan mondom! Emlékszem az elején milyen seggfej volt, de Skyler teljesen megváltoztatta, jó irányba. Egyszerűen... a történet végére majdhogy nem tökéletes lett.
    Lottiera nem számítottam, de mikor láttam, hogy még ő is eljött, tudtam, hogy Sky is a Tomlinson családhoz tartozik. Egyszerűen ott van a helye.
    Skyler rengeteg mindenen keresztül ment, és sajnálom is ezek miatt, de ha nem érik ezek a csapások, talán nem így alakul a jellem, mi több az egész történet.
    Te pedig, ahogyan azt előttem is írták, rengeteget fejlődtél :) sokkal átérezhetőbbek a részek - nem mintha eddig nem lettek volna azok, mert eddig is volt, hogy bőgtem :D - sokkal részletesebben, szebben írod le a dolgokat! Hihetetlenül ügyes vagy, ezért ne csak a történetre, hanem magadra is légy büszke! :)
    Még mindig nem hiszem el, hogy vége, de minden vég, valami újnak a kezdete ;)
    Remélem találkozunk egy következő irományodnál, addig is kellemes ünnepeket! <3

    VálaszTörlés